آموزشی

آموزشی

 

صورتبندی پروژه نرم

 

محمدرضالو کارشناس ارشدمدیریت امورفرهنگی

 

 

 

 

 

 

صورتبندی پروژه تهدید نرم

صهیونیزم برای ورود به کشورها یک مثلث انسانی دارد که این مثلث انسانی عبارت است از: منافقین ، نفوذی ها و احزاب سیاسی.

حال اگر این مثلث انسانی را با مثلث موضوعی یعنی «

لیبرالیسم ،حقوق بشر، تروریسم » ترکیب کنیم ، هسته ای غیر از دموکراسی ، به نام « اومانیسم » دارد که به معنای « انسان محوری » است.

اومانیسم ، اصالت را به انسان می دهد و انسان محوری عوارضی همچون فساد اخلاقی ، فساد اقتصادی و فساد سیاسی به دنبال دارد و فساد اخلاقی ، اقتصادی و سیاسی ، یک کشور را متلاشی می کند و آن را در اختیار صهیونیسم قرار می دهد.

فوکوياما کيست؟

فرانسيس فوکوياما (متولد در شيکاگو) فيلسوف پرآوازة آمريکايي و استاد در رشتة اقتصاد سياسي بين‌الملل است که هم‌اکنون در دانشگاه جان هاپکينز واشنگتن به تدريس اشتغال دارد. وي همچنين داراي سابقة کار در ادارة امنيت امريکا و نيز تحليلگر نظامي در شرکت «رند» از شرکتهاي وابسته به پنتاگون مي باشد

وي پس از نگارش مقاله پايان تاريخ و واپسين انسان  درسال 1368/1989 که درسال 1370/1991 با تفصيل بيشتر و به همين نام، به صورت کتاب در آمد، به‏شهرت جهاني رسيد.

سه کنفرانس جهانی برگزار شد. کنفرانس تورنتو ، کنفرانس واشنگتن و کنفرانس اورشلیم.

در هر سه کنفرانس ، « فوکویاما » آمد و در یک نگاه جدید ، کتاب پایان تاریخ را مطرح کرد. کتاب پایان تاریخ در برابر کتاب برخورد تمدنهای هانتینگتون مطرح شد.

هانتینگتون در کتاب خود میگوید:

تلویزیون و رسانه ها دنیا را به سمت دهکده واحد به یش می برند و خرده فرهنگها به سمت فرهنگ غالب ، بلعیده می شوند. به این دلیل که تلویزیون به مردم میگوید که چگونه و با چه روش و منشی زندگی کنید.

وی می گوید که خرده فرهنگها احساس خطر خواهند کرد و به ناچار دنیا درگیر جنگی خانمانسوز خواهد شد.

او می گوید برای پیشگیری از این جنگ ، باید یک تمدن و یک فرهنگ را به عنوان کدخدا بپذیریم و بعد هم نتیجه گیری می کند که این کدخدا آمریکا است.

وی می گوید که خرده فرهنگها احساس خطر خواهند کرد و به ناچار دنیا درگیر جنگی خانمانسوز خواهد شد.

او می گوید برای پیشگیری از این جنگ ، باید یک تمدن و یک فرهنگ را به عنوان کدخدا بپذیریم و بعد هم نتیجه گیری می کند که این کدخدا آمریکا است.

در دهه 60 شمسي پس از پيروزي رزمندگان اسلام در عمليات خيبر ، در اورشليم کنفرانسي توسط صهيونيستها برگزار شد.

موضوع بحث فوکوياما در اين کنفرانس بازشناسي هويت شيعه است . آقای فوکویاما در کتاب پایان تاریخ ، ضمن تأئید این جنگ و قطعی بودن آن ، می گوید این جنگ حتمی است ولی برنده این جنگ ، غرب نیست.

فوکویاما با دلیل و مدرک اثبات می کند که برنده جنگ آخر الزمان ، « شیعیان » هستند.

او مي گويد شيعه پرنده اي است که افق پروازش خيلي بالاتر از تيررس ما است.

او مي گويد شيعه پرنده اي است که دو بال دارد ، يک بال سبز و يک بال سرخ. بال سبز اين پرنده همان مهدويت و عدالت خواهي اوست. چون شيعه در انتظار عدالت به سر مي برد. شيعه اميدوار است و انسان اميدوار شکست ناپذير است. ( ببينيد چقدر قوي و فلسفي استدلال مي کند ).

او میگوید آن نقطه ای که در آموزه های شیعی بسیار اهمیت دارد ، ولایت پذیری شیعه است. شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقیه است و نظریه ولایت فقیه برتر از نظریه نخبگان افلاطونی است. او معتقد است که ولایت پذیری شیعه او را تهدید ناپذیر کرده است.

مهندسی معکوس برای شیعه

مهندسی معکوس برای شیعه این بود که ابتدا ولایت فقیه را بزنند. تا ولایت فقیه را نزنید نمی توانید به ساحت مقدس مهدی موعود( عج ) تجاوز کنید.

راهبرد فوکویاما

آقای فوکویاما در تبیین چگونگی تغییر انگیزه ها و اندیشه ها می گوید شما بیایید برای غرب یک امام زمان ، یک کربلا و یک ولی فقیه درست کنید. البته لازمه این کار این است که ما یک مکتب جدیدی بسازیم. او یک مکتب جدیدی به نام آوانجلیس عرضه کرد. در آوانجلیس عیسی ناصری خواهد آمد.

وقتی سونامی اتفاق افتاد ، پروفسور « هالدینگ زی » ( شاگرد فوکویاما ) بیش از بیست ساعت تفسیر کرد که این یکی از علائم ظهور امام زمان است.

فیلم « نبرد آخر الزمان »

در فیلم، یک هنرپیشه ای را به کار گرفتند که چهره اش به جرج بوش شبیه است. جرج بوش در این فیلم به مبارزه با شیطان می پردازد ، به گونه ای که قصد دارد دنیا را از عدل و داد پر کند. یعنی القاء می کنند که رئیس جمهور آمریکا مقدمه ظهور امام زمان ( عیسی ناصری ) است.

توجه کنید که جورج بوش در آن سخنرانی معروف ، نگفت که ایران « محور شرارت » است. مترجم اشتباه ترجمه کرده است. جورج بوش گفته است: ایران محور « شیطان » است ، مظهر شیطان است و ما داریم با شیطان مبارزه می کنیم... .

تا تمام غرب را قانع کرده اند که آمریکا در مبارزه با شیعه و ایران هیچ منافعی ندارد ، بلکه می خواهد شیطان را از بین ببرد و زمینه ظهور امام زمان عیسی ناصری را فراهم کند.

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: مدیریت استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: جنگ نرم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رضالو
تاریخ : دو شنبه 2 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: