تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع)امام هادی (ع) در روز 15 ذی الحجه در روستایی در اطراف مدینه متولد شده اند، پدر ایشان امام جواد و مادر ایشان سمانه می باشند. امام هادی (ع) از سن 8 سالگی بعد از شهادت پدرشان، به امامت رسیدند. دوره امامت امام هادی (ع) هم زمان با خلافت خلیفه های عباسی بود و این خلیفه ها با امامت امام هادی (ع) به شدت مخالف بودند و سرانجام متوکل عباسی در سن 42 سالگی در روز 3 ماه رجب ایشان را به شهادت رساندند. 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رضالو
تاریخ : جمعه 15 بهمن 1400
تبریک دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و در ادامه با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.

دهه فجر انقلاب اسلامی امسال را در حالی آغاز می کنیم که ایران عزیز بار دیگر شهادت یکی از بزرگ مردان تاریخ خود را به نظاره نشست و سوگوار داغ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گردید. فرزندی که سالها در راه حفاظت از کیان این مرز و بوم با طاغوت زمان مبارزه کرد و با دلیری و حماسه و مجاهدت و استقامت، جان خویش را فدای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

دهه فجر امسال ، در کنار سرفرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را در کنار موفقیت های عرصه های علمی و دانشگاهی یادآوری می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت  سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر این ایام فرخنده را به تمامی مردم شریف و شهید پرور ایران،  تبریک و تهنیت عرض می نمایم .



:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: تبریک دهه مبارک فجر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رضالو
تاریخ : شنبه 9 بهمن 1400