رازآب

رازآب

 

بنام خداوند هستی بخش مهربان
" آسمانهاي هفتگانه وزمين وهرآنچه درآنهاست تسبيح اوراميگويند وهيچ چيزي نيست مگر آنکه تسبيح او ميگويدولي شماتسبيح آنان را نمي فهميد اوست که بردبارو آمرزنده است " آیه شریفه ۴۴ سوره مبارکه اسراء
مقدمه
اینکه آب برای وجود انسان و گیاه چقدر مهم است بر کسی پوشیده نیست ، اما آنچه هنوز اسرارش بر همگان آشکار نشده گواهی آب بر خلقت پروردگارش است که ما در این گفتگو تصمیم گرفته ایم تا تاثیرات محیط و کلام را بر سلول های آب شرح دهیم تا آگاه باشیم که هنگام استفاده از آب برای مصارف خود و گیاهان وارد عرصه جدیدی از ارتباطات معنوی با خالق هستی می گردیم.
هر ذره‌ای در عالم هستی ، دارای ادراک ، درک ، فهم و شعور است. همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خدای خودشان تعظیم می‌کنند و تسبیح می گویند همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و سر تعظیم به فرود می آورند. و در ازای اتفاقاتی که در عالم بوجود می آید از خودشان واکنش نشان می‌دهند. و این فقط من و شما نیستم که هوشمندانه رفتار می‌کنیم.
 آب هم یکی از اینهاست. آب خوب و بد ، آب زشت و زیبا و دعا و اهانت و فحش را می‌فهمد. آب بین فکر مثبت و فکر منفی بین نوشته مثبت و نوشته منفی و بین رفتار خوب و رفتار بد تفاوت قائل است و برای همه این اعمال به صورت هوشمندانه واکنش نشان می‌دهد.
آب به صورتی زنده و تأثیرپذیر به هر یک از احساسات و اندیشه‌هایمان پاسخ می‌دهد. کاملا روشن است که آب به آسانی، ارتعاشات و انرژی محیطش را به خود می‌گیرد و جذب می‌کند؛ خواه آلوده، سمی یا راکد و کهنه باشد. کار غیرعادی «ایموتو»، نمایشی پرهیبت است و ابزاری قدرتمند که می‌تواند، درک ما را از خودمان و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، برای همیشه تغییر دهد. هم‌اکنون مدرک قوی و محکمی داریم که می‌توانیم به طور مثبت، خود و سیاره خود را با انتخاب افکاری که برای اندیشیدن برمی‌گزینیم و راه‌هایی که این افکار را به فعلیت می‌رساند درمان نموده تغییر شکل دهیم.
بدنه
چند سال پیش یک محقق ژاپنی به نام پروفسور ماسارو ایموتو   Masaru Emoto تحقیقات گسترده ایی را در زمینه سلول های آب انجام داد .پروفسور ايموتو با انجام حدود ده هزار آزمایش از سال 1994 یافته های خود را طی مقالاتی بشرح : پیام هایی از آب 1 در سال 1999 ، پیام هایی از آب 2 در سال 2002 ، پیام هایی از آب 3 در سال 2004 و پیام هایی از آب  4 در سال 2008 میلادی  عرضه کرد .
این محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم مادی و معنوی  تأثیرپذیرند.نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمدشده آب و مقایسه آن با یکدیگر است.
پروفسور ایموتو‌یافته‌های خود را در سه جلد کتاب ارائه کرده است این دانشمند ژاپنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه یوکوهاماست دارای یک مؤسسه تحقیقاتی به نام SHM در ژاپن است که امور تحقیقاتی مربوط به کریستالیزه شدن آب را در آنجا انجام می‌دهد.
او معتقد است بطور کلی چهار عامل بر روی آب تاثیر می گذارند و تغییراتی در آن ایجاد می کنند که از این قرارند ...
1 . نامه برای آب
2 . نمایش تصویر برای آب
3 . پخش صوت برای آب
4 . خواندن دعا بر آب
او می‌گوید آب، پیام مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاه عمیق‌تری به خودمان بیندازیم. زمانی که با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می سازد.
دوستان وقتی قرآن بر آب خوانده و پخش می شود مولکول های آب زیباترین شکل خود را پیدا می کنند.
 
آیا می دانید که عوامل بیرونی مانند تصاویر یا صدا ها وحتی احساسات درونی ما بر روی مولکولهای مواد پیرامون ما تاثیر می گذارند؟
آری ! آب نسبت به فکر واحساس، موسیقی و حتی نوشته ها واکنش نشان می دهد و این تحقیقی است که توسط آقای ماسارو ایموتوی ژاپنی صورت گرفته است.
خانم بی طرف نیز مشابه این تحقیقات را انجام داده است وبه  این نتیجه رسیده است که وقتی قرآن برای آب خوانده می شود، مولکول های آب زیباترین شکل را پیدا می کنند و تحقیقات ایشان مورد تأیید جشنواره ی خوارزمی قرار گرفته است.
آب در برابر شنیدن کلمات خوب یا بد، عکس العمل نشان می دهد و شکل مولکولی آن تغییر می کند. یکی از سوالاتی که از آقای ایموتو در این رابطه پرسیده شده این بود که واکنش آب در مقابل کلماتی که هم معنای خوب و هم معنای بد دارند چیست؟ جواب داد که نیمی از ساختار مولکولی آب در مقابل این کلمات یا اصوات، خوش شکل و نیمه دیگر آن بد شکل خواهد بود!
 زشت ترین ساختار واکنش آب زمانی بود که بر روی بطری آب آزمایش نام  هیتلر نوشته شده و زیباترین ساختار آن، واکنش به برچسبهایی بود که روی بطری آزمایش اسامی مقدس خداوند نوشته شده بود.
خانم بیطرف می گود : "طرح " شهادت آب " تاثیر انواع صدا و نوشته را بر ساختار میکروسکپی مواد بررسی می کند.من تاثیر این صداها و نوشته ها را بر روی یخ ،آلیاژ قلع ،جیوه و سولفات مس مورد آزمایش قرار دادم. ساختار مولکولهای آب با موسیقی تند و سرودهای مسیح (ع ) گرد و با صوت قرآن زاویه دار شده بودند .البته این نتیجه در مورد مواد دیگر با توجه به نوع و ساختارشان تفاوت می کرد اما بر روی همه آنها تاثیرات خاص خودش را داشت .
آزمایش دیگری انجام دادم و برای اجرای آزمایش از دو نفر با عقاید مختلف خواستم تا مطلبی را بنویسند .این نوشته ها را روی این مواد چسباندم. نوشته ها نیز بر روی مواد مورد آزمایش، تاثیر داشتند .
یعنی نوشته های مذهبی مانند سوره توحید، دانه های یخ را زاویه دار و زیبا و نوشته های با مفاهیم خوب، مثل محبت و دوستی آنها را گرد و شکیل و نوشته هایی با مفاهیمی چون کینه و دشمنی، آنها را کشیده و بد ترکیب کرده بود.
 
 
 آب رودخانه «فوجی وارا»، پیش از به جا آوردن دعا و نیایش.       آب رودخانه «فوجی وارا»، پس از به جا آوردن دعا و نیایش.
آقای دکتر«ایموتو» تغییرات مولکولی آب را به وسیله تکنیک‌های عکسبرداری و مشاهده میکروسکوپی به صورت سند و مدرک درآورده است. به این صورت که وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یک فضای تاریک،  زیر میکروسکوپی  که از قابلیت‌های عکاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشکارا تغییر شکل ساختار مولکول آب را به نمایش گذاشته  و اثر محیط را بر ساختار آب نشان می‌دهد.
برف، بیش از چندین میلیون سال است که بر زمین فرود می‌آید و همان‌گونه که می‌دانیم، هر دانه برف‌، دارای شکل و ساختار خاص و منحصر به فرد است. با تبدیل یخ به آب و عکسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنکردنی‌ آب دست پیدا می‌کنید.
دکتر«ایموتو» به تفاوت‌های جالب‌توجهی در ساختار کریستالی آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند. مثلا: آبی که از نخستین محل خود از کوه جاری می‌شود و چشمه‌هایی که جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای کریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. آبهای جاری وآلوده ای  که از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست آمده یا عبور می کند و آب لوله های شهری و آب راکد سدهای ذخیره، ساختارهای کریستالی ناموزون و بی ریخت آب را نشان می‌دهد،که گویای تأثیر افکار ورفتار انسانها است.
نتیجه گیری
 
 
آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاهی عمیق‌تر به خود بیندازیم. وقتی از نگاه آب به خود می‌نگریم، این پیام به نحوی شگفت‌آور شفاف و واضح می‌شود. ما می‌دانیم که زندگی انسان به طور مستقیم با کیفیت آب هم در درون و هم در اطراف ما ارتباط دارد. بنا بر آنچه در کتاب «ایموتو» آمده است، ما به مدارک حقیقی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات، موسیقی، دعا و نیایش بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد.
آب، ماده‌ای بسیار سازگار است، به گونه‌ای شکل فیزیکی آب به آسانی با محیطی که در آن هست، انطباق پیدا می‌کند و نه تنها از نظر فیزیکی تغییر می‌کند، بلکه شکل مولکولی آن نیز تغییر می‌یابد. انرژی یا ارتعاشات محیط، شکل مولکولی آب را تغییر می‌دهد. از این جنبه، نه تنها آب توانایی آن را دارد که از حیث دیداری، محیط خود را منعکس کند، بلکه از حیث مولکولی هم در انعکاس محیط اطراف خود عمل می‌کند.
سوالی در اینجا حادث میگردد که ارزشهای پسندیده وکمالات اخلاقی واجتماعی ویا در مقابلش  حسادتها ،کدورتها ،خیالهای باطل ،دروغها ،رذایل درونی وبیرونی و... علاوه بر آثار تکلیفی  چه آثار وضعی بر ما دارد ؟!بیاییم با خدا باوری ،آخرتمان را که از متن دنیا می گذرد بر اساس  واقع بینی، تأمل ومنطق ،هر چه بهتر بسازیم .
دوستان لطفا به این نکته توجه فرمایید.
70% کره زمین را آب تشکیل می دهد.
60% وزن بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد.
70% وزن ماهیچه‌های انسان را آب تشکیل می‌دهد.
80% خون انسان را آب تشکیل می‌دهد.
90% ریه‌های انسان را آب تشکیل می‌دهد.
و ...
سخن آخرآنچه که هستیم هدیه خداوند به ماست و آنچه که باید باشیم هدیه ما به خداوند است پس بهترین باشیم .
والسلام باتشکر
 



:: موضوعات مرتبط: رازآب , ,
:: برچسب‌ها: آب-رازآب-تاثيرات آب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رضالو
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1387
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: